Vrátiť tovar

Vrátenie tovaru môže uskutočniť do 30 dní od momentu prijatia objednávky.

Vráťiť tovar

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Return for registered customers

Return for guests

Základné informácie
  1. Vrátený tovar starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenie.
    Ak nemáte vyplnený formulár, stiahnite si ho tu.
  2. Kliknite na položku Vrátiť tovar a vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť, s uvedením dôvodu vrátenia.
  3. Vyberte spôsob vrátenia: Pošta, DPD.
  4. Vrátenie platby prebehne do 3 - 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená maximálne do 14 dní.
Dôležité
  1. Ak používate kartón, v ktorom ste dostali objednávku - odstráňte starý štítok. Balík zalepte a napíšte adresu vrátenia: DEPO 653 – EOBUV, Na skalu 504/3, 013 41 Dolný Hričov
  2. Ak odosielate na vrátenie viac ako jeden výrobok, môžete produkty ich vložiť do jedného obalu.
  3. Pamätajte , že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo službou: balík na poštu. V takom to prípade hrozí že budú vrátené späť odosielateľovi.
  4. V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií. Ak ste objednávku zaplatili na dobierku, alebo bankovým prevodom, vrátenie financií sa uskutoční na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári vrátenia. Ak ste uskutočnili platbu prostredníctvom služby PayPal alebo kartou, financie Vám budú vrátené prostredníctvom týchto servisov. Vrátenie fin. Prostriedkov za poštovné platí na základe kladne rozhodnutej reklamácie alebo chybe pri odoslaní tovaru.
    Česka Pošta: 4.9 €.
    DPD: 4.9 €.
REKLAMÁCIA

Reklamácia tovaru musí obsahovať popis závady, číslo obj., meno objednávajúceho, spiatočnú adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre prípadný kontakt.
Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky. Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom. V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený alebo vymenený, tovar bude odoslaný na náklady predajcu. Ak nie je oprava, či výmena možná, budú vrátené finančné prostriedky. O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Dôležité upozornenie: Upozorňujeme, že v žiadnom prípade zásielky nesmú byť odoslané na dobierku, alebo ako balík na poštu. V tomto prípade hrozí,že budú vrátené späť odosielateľovi. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru, len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Pošta: 4.9 €.
DPD: 4.9 €.
Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo emailom na adresu: info@eobuv.sk.
Na tovar zakúpený v internetovom obchode eobuv.sk sa vzťahuje 24 mesačná lehota.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený .




Postup
vyplňte prosím formulár
1.dôvod reklamácie
2.popis tovaru ktorý reklamujete
3.spôsob riešenia pri schválenej reklamácii
Navrhované spôsoby:
-Výmena na iný tovar
-Vrátenie finančných prostriedkov
-Oprava reklamovaného tovaru
Reklamovaný tovar spolu s formulárom odošlite na adresu:
Vrátenie tovaru zo Slovenskej republiky:

DEPO 653 - EOBUV
Na skalu 504/3
013 41 Dolný Hričov

Zobraziť viac...
Obsluha klienta
Infolinka
057 2399 520

Hore
«
»