Košík  (0)

Budeme veľmi radi ak vytvoríte elektronické vrátenie tovaru, jeho vyplnenie urýchli proces vrátenia.

Postup:
  1. Kliknite na tlačítko VRÁTIŤ TOVAR.

  2. a. Ak nemáte účet na našej stránke - uveďte údaje do políčok Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník (číslo Vašej objednávky a e-mailovú adresu, ktoré ste uvádzali pri vytvorení objednávky) a kliknite Pokračovať. Následne vyberte produkty ktoré chcete vrátiť a vytvorte vrátenie nevyhovujúceho tovaru v elektronickej forme. (Po elektronickom vrátení si objednajte kuriéra zadarmo/ viď. nižšie bod č. 3)

    b. Pokiaľ máte účet na našej stránke - prihláste sa/ kliknite na Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov a následne vytvorte vrátenie tovaru v elektronickej forme.(Po elektronickom vrátení si objednajte kuriéra zadarmo/ viď. nižšie bod č. 3)

    Vrátiť tovar

    Vrátenie tovaru môže uskutočniť do 100 dní od momentu prijatia objednávky.

    Vrátiť tovar

    Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

    Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov

    Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník

    Nezabúdajte, že vrátiť je možné len produkty, ktoré nevykazujú žiadne známky používania.

  3. Vrátený tovar starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
    Ak nemáte formulár vrátenia, stiahnite si ho tu.
  4. Po elektronickom vrátení si objednajte

  5. a. kuriéra zadarmo priamo na adresu (na stránke https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk) Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie.

    b. alebo vygenerujte štítok na vrátenie pokiaľ nechcete čakať na kuriéra a odneste balík na odberné miesto Pickup (na stránke https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk) Na Vašu e-mailovú adresu obdržíte štítok na spiatočnú prepravu. Prosím, vytlačte ho a nalepte na váš balík. Uistite sa, že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky.
  6. Ak odosielate na vrátenie produkty z viacerých objednávok , môžete produkty vložiť do jedného balenia. Pamätajte, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inou službou, ako vrátenie kuriérom DPD.

    V takom prípade hrozí že bude balík vrátený späť odosielateľovi
    .
Zobraziť viac...

Reklamácia

Nákupom u nás si môžete byť istí,
že dostanete 100% originálny produkt,
ktorý má ochranné známky.


Na každý produkt zakúpený v našom obchode
sa vzťahuje dvojročná záruka.
Záruka platí aj na produkty zakúpené v priebehu
zľavovej akcie.

Reklamácia

REKLAMAČNÝ FORMULÁR STIAHNETE KLIKNUTÍM SEM

Pred podaním reklamácie posúďte stav produktu a uistite sa, že chyba nevznikla nesprávnym používaním alebo nevhodnou starostlivosťou.
Chceli by sme zohľadniť všetky reklamácie, ale v niektorých prípadoch to nie je možné. Musíme mať reálne dôvody, ktoré svedčia o nedostatkoch vyplývajúcich z pochybenia výrobcu.

Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.

Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:

Postup:

  1. Vyplňte vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:
    1. dôvod reklamácie
    2. popis tovaru, ktorý reklamujete
    3. číslo bankového účtu
    4. navrhovaný pôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:
    5. -výmena za iný tovar

      -vrátenie finančných prostriedkov

      -oprava reklamovaného tovaru

  2. dôvod reklamácie
  3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu (fotografie celého produktu, vady/poškodenia a podrážky modelu) nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@eobuv.sk
  4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.
  5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky DPD kuriéra alebo odoslaním prostredníctvom Parcelshopu. Odoslanie tovaru je možné objednať na stránke: RETURN MY PARCEL Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.
  6. Hneď ako reklamácia dorazí do nášho reklamačného centra, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)
  7. Náhradný produkt, opravená obuv, vám bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.

Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.

Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.

O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.

Pošta: 4.9 €

DPD: 4.9 €

Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo odošlite e-mail na adresu: reklamacie@eobuv.sk alebo info@eobuv.sk

Hore
«
»