Košík  (0)

Vrátenie a výmena

Tovar máte možnosť vrátiť do 100 dní od prevzatia Vašej objednávky

Ako vrátiť tovar?

1

Vyplňte formulár vrátenia tovaru, ktorý nájdete vo Vašej doručenej zásielke.

Ak nemáte formulár vrátenia, stiahnite si ho tu.

2

Kliknite na tlačítko VRÁTIŤ TOVAR a zaregistrujte vrátenie

a) Ak nemáte účet na našej stránke - uveďte údaje do políčok Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník (číslo Vašej objednávky a e-mailovú adresu, ktoré ste uvádzali pri vytvorení objednávky) a kliknite Pokračovať. Následne vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť a vytvorte vrátenie nevyhovujúceho tovaru v elektronickej forme. (Po elektronickom vrátení si objednajte kuriéra zadarmo/ viď. nižšie bod č. 3).

b) Pokiaľ máte účet na našej stránke - prihláste sa/ kliknite na Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov a následne vytvorte vrátenie tovaru v elektronickej forme. (Po elektronickom vrátení si objednajte kuriéra zadarmo/ viď. nižšie bod č. 3).

Vrátiť tovar

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov

Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník

3

Vyberte si spôsob vrátenia tovaru zadarmo

Po elektronickom vrátení tovaru si objednajte vrátenie u kuriéra. Vyberte spôsob vrátenia:

objednávka kuriéra na stránke DPD. Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie.

  1. Tovar určený pre vrátenie starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
  2. Predtým ako balík odovzdáte kuriérovi, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo poškodeniu pri preprave.

vygenerujte štítok na vrátenie pokiaľ nechcete čakať na kuriéra a odneste balík na odberné miesto Pickup (objednávka štítku pre vrátenie na stránke DPD.)

  1. Tovar určený pre vrátenie starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
  2. Na Vašu e-mailovú adresu obdržíte štítok na spiatočnú prepravu. Prosím, vytlačte ho a nalepte na Váš balík. Uistite sa, že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky.
  3. Predtým, ako balík odovzdáte na odberné miesto Pickup, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo škodám pri preprave.

Máte možnosť realizovať vrátenie tovaru zadarmo prostredníctvom tohto prepravcu.

  1. Zabaľte nevyhovujúce produkty a vyplnený papierový formulár na vrátenie do krabice, pamätajte si, aby ste odstránili z krabice staré štítky.
  2. Odneste vopred pripravený balíček na akékoľvek miesto odoslania.
  3. Vašu odoslanú zásielku na vrátenie môžete sledovať na stránke prepravcu.

Pozor! Nezabudnite požiadať o vydanie potvrdenia o odoslaní zásielky - tento doklad bude Váš jediný doklad o odoslaní vráteného tovaru.

Zamestnancom podacieho miesta oznámte kód: 96450563

Nezabudnite požiadať o vydanie potvrdenia o odoslaní zásielky - tento doklad bude Váš jediný doklad o odoslaní vráteného tovaru.

4

Ak odosielate na vrátenie produkty z viacerých objednávok, môžete produkty vložiť do jedného balenia.

Pamätajte, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inou službou, ako vrátenie kuriérom DPD.
V takom prípade hrozí, že bude balík vrátený späť odosielateľovi.
Váš tovar odoslaný na vrátenie môžete sledovať tu Sledovacie číslo balíka je maximálne 14 číslic zo sledovacieho čísla.

Čo sa deje po vrátení tovaru?

Overenie balíka - po prijatí balíka ho skontrolujeme s doručeným formulárom na vrátenie. Po kladnom overení od nás dostanete informácie na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke.
Pamätajte, že vrátenie tovaru sa nevzťahuje na personalizované produkty (napr. vložky vyrobené individuálne pre zákazníka) a na produkty so znakmi používania. Podrobnosti si môžete prečítať v Obchodných podmienkach.

Vrátenie financií - suma za tovar Vám bude vrátená do 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená na maximálne 14 dní.
V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií:

  • PayU/PayPal/kartou - finančné prostriedky budú vrátené prostredníctvom týchto platobných brán,
  • tradičným bankovým prevodom alebo na dobierku - finančné prostriedky Vám budú vrátené na bankový účet uvedený vo formulári pre vrátenie produktu.

Oprava nákupného dokladu/dobropisu - na uvedenú e-mailovú adresu Vám príde oprava nákupného dokladu alebo faktúra.

Máte nejaké otázky? Potrebujete pomoc?

Kontaktujte nás cez chat. Virtuálny asistent pozná odpovede na väčšinu otázok a je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni:

Infolinka je k dispozícii:

po – pia: 8:00 – 17:00.


Pozývame Vás taktiež na stránku Kontakt

Hore
«
»