- Teraz máte možnosť vrátiť tovar zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD.V prípade vrátenia tovaru si môžete kuriéra objednať priamo na stránke: https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie.
- Pokiaľ nechcete čakať na kuriéra vrátenie tovaru môže realizovať prostredníctvom odberného miesta Pickup. Po vygenerovaní požiadavky na vrátenie prostredníctvom odkazu https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk na Vašu e-mailovú adresu obdržíte štítok na spiatočnú prepravu .Prosím, vytlačte ho a nalepte na váš balík. Uistite sa,
že na balíku nie sú viditeľné žiadne iné štítky.
Predtým, ako balík odovzdáte do odberného miesta Pickup, prosím, uistite sa, že tovar je zabalený tak, aby sa zabránilo škodám pri preprave.
Váš tovar odoslaný na vrátenie môžete sledovať tu
Po obdržaní tovaru Vám odošleme "dobropis" so žiadosťou o potvrdenie správnosti. Peňažná suma za tovar Vám bude vrátená do 3 - 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba
predĺžená na maximálne do 14 dní. V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií. Ak ste objednávku zaplatili na dobierku, alebo bankovým prevodom, vrátenie financií sa uskutoční na
bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári vrátenia. Ak ste uskutočnili platbu prostredníctvom služby PayPal, alebo kartou, financie Vám budú vrátené prostredníctvom týchto servisov. Upozorňujeme, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť
odoslaná na dobierku alebo službou: balík na poštu. V takom to prípade hrozí že budú vrátené späť odosielateľovi.
1. Dostal/a som poškodené topánky čo teraz?
2. Ako môžem vymeniť tovar zadarmo?
3. V akej lehote môžem uskutočniť vrátenie/ výmenu tovaru zadarmo?
4. Aké dokumenty je potrebné priložiť k vráteniu zásielky?
5. Kedy môže byť odmietnutie prijatia tovaru?
6. V akej dobe a akým spôsobom sa mi vrátia finančné prostriedky?
7. Musím pri vrátení tovaru vrátiť aj darčeky?
1. Dostal/a som poškodené topánky čo teraz?
V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a uisťujeme Vás, že táto situácia nie je štandardná. Ak ste dostali tovar, ktorý má výrobné chyby, bol poškodený pri transporte, nesúhlasí rozmer, model, farba, alebo nesúhlasí s Vašou
objednávkou odošlite prosím nepoužitý tovar späť v čo najkratšom možnom čase avšak najneskôr do 30dní.Vo formulári vrátenia Vás poprosím označiť bod č 7. /Poškodené . Poprosíme Vás o kontakt so zákazníckym centrom na telefónnom čísle:057 2399
520 alebo e-mailom
info@eobuv.sk
2. Ako môžem vymeniť tovar zadarmo?
Systém výmeny je realizovaný vo forme vrátenia produktu zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, vrátenia platby a následným vytvorením novej objednávky.Vráťte bezplatne nevyhovujúci produkt a čo najskôr si vytvorte novú
objednávku. Zarezervujeme Vám produkt, ktorý ste si vybrali, aby ho nikto nevykúpil.Môžete ihneď zaplatiť novú objednávku ,alebo počkať na vrátenie platby a následne za tovar zaplatiť. Rezervácia produktu trvá 5 dní.
3. V akej lehote môžem uskutočniť vrátenie/ výmenu tovaru zadarmo?
Tovar na vrátenie je možné zadarmo odoslať v 30dňovej lehote od doručenia objednávky. V prípade potreby vrátenia tovaru je potrebné vyplniť formulár vrátenia/výmeny dodaný pri zásielke a odoslať spolu s tovarom zadarmo späť.
Pozor!!!Vrétenie tovaru zadarmo je možné len prostredníctvom kuriéra DPD
4. Aké dokumenty je potrebné priložiť k vráteniu zásielky?
Pokiaľ odosielate zásielku na vrátenie je potrebné balík odoslať spolu s vyplneným formulárom vrátenia.
5. Kedy môže byť odmietnutie prijatia tovaru?
Vrátenie tovaru môže byť zamietnuté, ak bolo vykonené po 30dňovom termíne.
6. V akej dobe a akým spôsobom sa mi vrátia finančné prostriedky?
Vrátenie platby prebehne do 3 - 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená na maximálne do 14 dní. V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou
obdržíte vrátenie financií. Ak ste objednávku zaplatili na dobierku, alebo bankovým prevodom, vrátenie financií sa uskutoční na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári vrátenia. Ak ste uskutočnili platbu prostredníctvom služby PayPal
alebo kartou, financie Vám budú vrátené prostredníctvom týchto servisov.
7. Musím pri vrátení tovaru vrátiť aj darčeky?
V prípade vrátenia tovaru je potrebné vrátiť aj nami zaslané darčeky.