Košík  (0)

Vrátiť tovar

Vrátenie tovaru môže uskutočniť do 30 dní od momentu prijatia objednávky.

Vrátiť tovar

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov

Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník

Základné informácie
  1. Vrátený tovar starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
  2. Ak nemáte vyplnený formulár, stiahnite si ho tu.
  3. Kliknite na položku Vrátiť tovar a vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť, s uvedením dôvodu vrátenia Informujeme, že teraz máte možnosť vrátiť tovar zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. V prípade vrátenia tovaru si môžete kuriéra objednať priamo na stránke: https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk Kuriér prinesie štítok na vrátenie.
  4. Vyberte spôsob vrátenia : DPD
  5. Vrátenie platby prebehne do 3 - 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená maximálne do 14 dní.
Dôležité
  1. Ak používate kartón, v ktorom ste dostali objednávku - odstráňte starý štítok. Informujeme, že teraz máte možnosť vrátiť tovar zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. V prípade vrátenia tovaru si môžete kuriéra objednať priamo na stránke: https://www.return-my-parcel.com/dpd-sk/eo?lang=sk Kuriér prinesie štítok na vrátenie a po príchode potvrdí vyzdvihnutie .
  2. Ak odosielate na vrátenie viac ako jeden výrobok, môžete produkty ich vložiť do jedného obalu.
  3. Pamätajte, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inou službou, ako vrátenie kuriérom DPD. V takom to prípade hrozí že bude balík vrátený späť odosielateľovi.
  4. V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií. Ak ste objednávku zaplatili na dobierku, alebo bankovým prevodom, vrátenie financií sa uskutoční na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári vrátenia. Ak ste uskutočnili platbu prostredníctvom služby PayPal alebo kartou, financie Vám budú vrátené prostredníctvom týchto servisov. Vrátenie fin. Prostriedkov za poštovné platí na základe kladne rozhodnutej reklamácie alebo chybe pri odoslaní tovaru.
    Česka Pošta: 4.9 €.
    DPD: 4.9 €.
Zobraziť viac...

Reklamácia

Nákupom u nás si môžete byť istí,
že dostanete 100% originálny produkt,
ktorý má ochranné známky.


Na každý produkt zakúpený v našom obchode
sa vzťahuje dvojročná záruka.
Záruka platí aj na produkty zakúpené v priebehu
zľavovej akcie.

Reklamácia

REKLAMAČNÝ FORMULÁR STIAHNETE KLIKNUTÍM SEM

Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.

Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:

Postup:

  1. Vyplňte vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:
    1. dôvod reklamácie
    2. popis tovaru, ktorý reklamujete
    3. číslo bankového účtu
    4. navrhovaný pôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:
    5. -výmena za iný tovar

      -vrátenie finančných prostriedkov

      -oprava reklamovaného tovaru

  2. dôvod reklamácie
  3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@eobuv.sk
  4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.
  5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky DPD kuriéra alebo odoslaním prostredníctvom Parcelshopu. Odoslanie tovaru je možné objednať na stránke: RETURN MY PARCEL Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.
  6. Hneď ako reklamácia dorazí do nášho reklamačného centra, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)
  7. Náhradný produkt, opravená obuv, vám bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.

Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.

Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.

O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.

Pošta: 4.9 €

DPD: 4.9 €

Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo odošlite e-mail na adresu: reklamacie@eobuv.sk alebo info@eobuv.sk

Hore
«
»