30 dní na vrátenie
záruka spokojnosti
Doprava zdarma nad 25 € pri platbe vopred

Vrátiť tovar

Vrátenie tovaru môže uskutočniť do 30 dní od momentu prijatia objednávky.

Vrátiť tovar

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Vrátenie tovaru pre prihlásených zákazníkov

Vrátenie tovaru ako neprihlásený zákazník

Základné informácie
  1. Vrátený tovar starostlivo zabaľte, vložte do krabice spoločne s vyplneným a podpísaným formulárom vrátenia.
  2. Ak nemáte vyplnený formulár, stiahnite si ho tu.
  3. Kliknite na položku Vrátiť tovar a vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť, s uvedením dôvodu vrátenia
  4. Informujeme, že teraz máte možnosť vrátiť tovar zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD.
  5. Vyberte spôsob vrátenia : DPD
  6. Vrátenie platby prebehne do 3 - 5 pracovných dní od momentu overenia Vašej zásielky. Vo výnimočných situáciách môže byť táto doba predĺžená maximálne do 14 dní.
Dôležité
  1. Ak používate kartón, v ktorom ste dostali objednávku - odstráňte starý štítok.
  2. Informujeme, že teraz máte možnosť vrátiť tovar zadarmo prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Stačí len nalepiť priloženú etiketu, ktorá obsahuje čiarový kód (Vaša doručená objednávka neobsehuje etikety na vrátenie? Kontaktujte nás: info@eobuv.sk / tel:057 2399 520 )na zásielku, ktorú nám chcete odoslať na vrátenie. Doplniť Vašu adresu v políčku ODOSIELATEĽ a následne prostredníctvom e-mailu na adrese dpd@dpd.sk, alebo telefonicky na skrátenom čísle 18373 alebo 0850 373 373 objednajte kuriéra.
    Pri objednávke kuriéra je potrebné uviesť:
    - presnú adresu vyzdvihnutia vrátenia PSČ
    - telefonický kontakt
    - dátum vyzdvihnutia (vždy minimálne + 1 pracovný deň ako je samotný deň objednania)
    - informáciu o spätnom balíku /vratke EOBUV a uvedení informácie že máte štítok na vrátenie
    Vďaka tejto etikete máte možnosť zadarmo vrátiť Vašu objednávku alebo nevyhovujúci tovar.
    Dodatočná II. etiketa VYŽIADANÁ PREPRAVA , ktorá je obsahom Vášho balíka bez čiarového kódu,je potvrdením o prevzatí balíka kuriérom . Na etikete Vás poprosím o vyplnenie odosielateľa /Vaša adresa vyzdvihnutia balíka/. Kuriér Vám po príchode potvrdí vyzdvihnutie podpisom.
  3. Ak odosielate na vrátenie viac ako jeden výrobok, môžete produkty ich vložiť do jedného obalu.
  4. Pamätajte, že v žiadnom prípade zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku, alebo inou službou, ako vrátenie kuriérom DPD. V takom to prípade hrozí že bude balík vrátený späť odosielateľovi.
  5. V závislosti od toho, aký spôsob platby ste si vybrali, tou istou cestou obdržíte vrátenie financií. Ak ste objednávku zaplatili na dobierku, alebo bankovým prevodom, vrátenie financií sa uskutoční na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári vrátenia. Ak ste uskutočnili platbu prostredníctvom služby PayPal alebo kartou, financie Vám budú vrátené prostredníctvom týchto servisov. Vrátenie fin. Prostriedkov za poštovné platí na základe kladne rozhodnutej reklamácie alebo chybe pri odoslaní tovaru.
    Česka Pošta: 4.9 €.
    DPD: 4.9 €.
Zobraziť viac...
Obsluha klienta
Infolinka
057 2399 520

REKLAMÁCIA

Reklamácia tovaru musí obsahovať popis závady, číslo obj., meno objednávajúceho, spiatočnú adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre prípadný kontakt.
Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky. Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom. V prípade oprávnenej reklamácie bude tovar opravený alebo vymenený, tovar bude odoslaný na náklady predajcu. Ak nie je oprava, či výmena možná, budú vrátené finančné prostriedky. O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Dôležité upozornenie: Upozorňujeme, že v žiadnom prípade zásielky nesmú byť odoslané na dobierku, alebo ako balík na poštu. V tomto prípade hrozí,že budú vrátené späť odosielateľovi. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru, len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Pošta: 4.9 €.
DPD: 4.9 €.
Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo emailom na adresu: info@eobuv.sk.
Na tovar zakúpený v internetovom obchode eobuv.sk sa vzťahuje 24 mesačná lehota.
Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený .




Postup
vyplňte prosím formulár
1.dôvod reklamácie
2.popis tovaru ktorý reklamujete
3.spôsob riešenia pri schválenej reklamácii
Navrhované spôsoby:
-Výmena na iný tovar
-Vrátenie finančných prostriedkov
-Oprava reklamovaného tovaru
Reklamovaný tovar spolu s formulárom odošlite na adresu:
Vrátenie tovaru zo Slovenskej republiky:

DEPO 653 - EOBUV
Na skalu 504/3
013 41 Dolný Hričov

Hore
«
»