Košík  (0)

Reklamácia

Nákupom u nás si môžete byť istí,
že dostanete 100% originálny produkt,
ktorý má ochranné známky.


Na každý produkt zakúpený v našom obchode
sa vzťahuje dvojročná záruka.
Záruka platí aj na produkty zakúpené v priebehu
zľavovej akcie.

Reklamácia

REKLAMAČNÝ FORMULÁR STIAHNETE KLIKNUTÍM SEM

Pred podaním reklamácie posúďte stav produktu a uistite sa, že chyba nevznikla nesprávnym používaním alebo nevhodnou starostlivosťou.
Chceli by sme zohľadniť všetky reklamácie, ale v niektorých prípadoch to nie je možné. Musíme mať reálne dôvody, ktoré svedčia o nedostatkoch vyplývajúcich z pochybenia výrobcu.

Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.

Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:

Postup:

  1. Vyplňte vyššie uvedený reklamačný formulár (stiahnite) a vyplňte, prosím, nasledovné údaje:
    1. dôvod reklamácie
    2. popis tovaru, ktorý reklamujete
    3. číslo bankového účtu
    4. navrhovaný pôsob riešenia pri schválenej reklamácii navrhované spôsoby:
    5. -výmena za iný tovar

      -vrátenie finančných prostriedkov

      -oprava reklamovaného tovaru

  2. dôvod reklamácie
  3. Vyplnený formulár spolu s číslom objednávky a foto-dokumentáciou poškodeného modelu (fotografie celého produktu, vady/poškodenia a podrážky modelu) nám odošlite na emailovú adresu: reklamacie@eobuv.sk
  4. Vaša online reklamácia bude spracovaná v našom reklamačnom centre. O jej riešení Vás budeme informovať e-mailom.
  5. Ak zistíme, že váš nárok na reklamáciu je opodstatnený, požiadame vás, aby ste zásielku odoslali prostredníctvom objednávky DPD kuriéra alebo odoslaním prostredníctvom Parcelshopu. Odoslanie tovaru je možné objednať na stránke: RETURN MY PARCEL Reklamovaný tovar musí byť odoslaný čistý a mechanicky nepoškodený.
  6. Hneď ako reklamácia dorazí do nášho reklamačného centra, pokúsime sa tovar opraviť alebo vymeniť a v prípade, ak to nie je možné, ponúkame jednu z možností stanovených zákonom (náhrady, zníženie ceny atď.)
  7. Náhradný produkt, opravená obuv, vám bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby, zatiaľ čo suma, ktorá sa má vrátiť, sa vráti na číslo účtu uvedené na reklamačnom formulári.

Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.

Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.

O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.

Pošta: 4.9 €

DPD: 4.9 €

Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo odošlite e-mail na adresu: reklamacie@eobuv.sk alebo info@eobuv.sk

Hore
«
»