Reklamácia
Nákupom u nás si môžete byť istí,
že dostanete 100% originálny produkt,
ktorý má ochranné známky.
Na každý produkt zakúpený v našom obchode
sa vzťahuje dvojročná záruka.
Záruka platí aj na produkty zakúpené v priebehu
zľavovej akcie.
Reklamácia
REKLAMAČNÝ FORMULÁR STIAHNETE KLIKNUTÍM SEM
Pred podaním reklamácie posúďte stav produktu a uistite sa, že chyba nevznikla nesprávnym používaním alebo nevhodnou starostlivosťou.
Chceli by sme zohľadniť všetky reklamácie, ale v niektorých prípadoch to nie je možné. Musíme mať reálne dôvody, ktoré svedčia o nedostatkoch vyplývajúcich z pochybenia výrobcu.
Je nám veľmi ľúto, ak je niektorý z výrobkov zakúpených na našej stránke chybný, pretože sa snažíme predávať vysokokvalitné výrobky, ktoré zodpovedajú ich účelu.
Ak sa na produkte vyskytne chyba (ktorá môže byť spôsobená nielen výrobnou chybou, ale aj špecifickým použitím), postupujte nasledovne:
Postup:
-výmena za iný tovar
-vrátenie finančných prostriedkov
-oprava reklamovaného tovaru
Reklamácia bude vybavená do 30 pracovných dní od doručenia zásielky.
Predajca bude kupujúceho o prijatí reklamácie a lehote riešenia informovať e-mailom.
O spôsobe vybavenia reklamácie informuje predajca kupujúceho e-mailom. Obchodník je povinný vrátiť náklady na dodanie tovaru len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru za predpokladu, že zákazník odosiela tovar na vlastné náklady.
Pošta: 4.9 €
DPD: 4.9 €
Pre viac informácií kontaktujte zákaznícku podporu tel: SK 057 2399 520 alebo odošlite e-mail na adresu: reklamacie@eobuv.sk alebo info@eobuv.sk