1.Vytvorenie objednávky:
Ako vytvoriť objednávku?
Ako zmeniť objednávku?
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Čo znamená "faktúra, daňový doklad"?
Čo znamená stav/status objednávky?
Aký je termín realizácie objednávky?
2.Odoslanie:
Aké metódy dodania sú k dispozícii?
Kontaktuje kuriér pred doručením?
Kedy bude zásielka doručená?
Aké sú dostupné metódy doručenia?
Kde môžem sledovať moje zásielky podľa sledovacieho čísla?
3. Platby:
A čo v prípade ak neprešla platba cez Paypal alebo kartou?
Koľko mám času na zaplatenie za objednávku?
Ako zmením svoj spôsob platby?
Faktúra DPH
Ako mi bude doručený daňový doklad/faktúra?
Ako mam odheslovať elektronickú faktúru/daňový doklad?
4. Reklamácie:
Ako podať reklamáciu?
Aký je čas záruky?
5. Otázky týkajúce sa produktov:
Môžem si objednať produkt, ktorý nie je k dispozícii na webových stránkach ?
Akým spôsobom vybrať rozmer daného modelu?
6. Vrátenia a výmeny:
Dostal/a som poškodené topánky čo teraz?
Ako môžem vymeniť tovar?
V akej lehote môžem uskutočniť vrátenie/ výmenu tovaru?
Aké dokumenty je potrebné priložiť k vráteniu zásielky?
7. Zľavy:
Ako získať zľavu?
Kde môžem zadať zľavový kód ?
Čo ak zľavový kód nefunguje?
Aké sú pravidlá pre použitie zľavy newslettera?
8.Môj účet:
Ako vytvoriť účet?
Ako sa prihlásiť na účet?
Zabudol som heslo
Nástenka účtu
Informácie o účte
Adresné údaje
Moje objednávky
Komentáre k produktom
Odber newsletteru
Moje vrátenie
Preveďte vrátenie
Ako vytvoriť objednávku?
Viac informácií na: www.eobuv.sk/ako-nakupovat.
Ako zmeniť objednávku?
Objednávku je možné upraviť len do momentu statusu: pripravená na odoslanie Ak si prajete úpravu objednávky, kontaktujte našu podporu klienta: KONTAKT
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
Ak chcete objednávku zrušiť, pošlite nám informáciu na adresu info@eobuv.sk Budeme vás informovať e-mailom. Produkty zo zrušených objednávok sa vrátia na naše stránky do 24 hodín.
Čo znamená "faktúra, daňový doklad"?
Daňové doklady a faktúry sú ekvivalentné faktúram s DPH a daňovým príjmom. Ako internetový obchod sme vyňatí z vystavovania faktúr, pretože:
a) uchovávame faktúry v elektronickej podobe ako v papierovej forme,
b) Príkazy sa platia elektronicky - bankovým prevodom alebo poštou, takže faktúra je označená ako daňový doklad.
Čo znamená stav/status objednávky?
a) Neobslúžená- Vaša objednávka bola prijatá a práve prebieha kontrola.
b) Čaká na platbu - za objednávku sme ešte nedostali platbu, čakáme na platbu celkom 5 dní,
c) čaká na dodanie - objednaný produkt pochádza z vonkajšieho skladu,
d) Pripravená na odoslanie - objednávka je dokončená a odoslaná do expedičného skladu na overenie, balenie a prípravu na odoslanie,
e) Odoslaná - Vašej zásielke bolo pridelené sledovacie číslo a čaká na prevzatie kuriérom alebo už bola doručená kuriérovi a je možné ju sledovať pod prideleným sledovacím číslom.
f) Zrušená - objednávka bola odstránená z dôvodu chýbajúcej platby,
g) Vrátená - Vaša spiatočná zásielka bola prijatá na oddelení vrátenia. Do 5 pracovných dní, Vám budú vrátené financie takým spôsobom ,akým bola Vaša objednávka uhradená.
h) Nevyzdvihnutý balík - Vaša zásielka sa k nám vrátila. Ak máte stále záujem o objednaný produkt, zadajte novú objednávku
Aký je termín realizácie objednávky?
Čas realizácie objednávky pozostáva z času potrebného na prípravu objednávky na odoslanie a času prepravy /dodania. Čas odoslania produktu je uvedený na stránke vybranej položky. Na stránke produktu vyberte veľkosť následna sa pod tlačidlom "Pridať do košíka" zobrazia informácie ohľadom odoslania tovaru zo skladu.
Aké metódy dodania sú k dispozícii?
Spôsob dodania je potrebné vybrať pri vytvorení objednávky. K dispozíci je dodanie kuriérom DPD Informácie ohľadom nákladov za poštovné sú dostupné na stránke: www.eobuv.sk/cena-postovneho
Kontaktuje kuriér pred doručením?
Kuriér nemusí pred doručením kontaktovať zákazníka telefonicky. Dátum doručenia môžete skontrolovať na webovej stránke dopravcu na základe sledovacieho čisla.Pred doručením v daný doručovací deň obdržíte informačnú sms správu.
Kedy bude zásielka doručená?
Dodacia lehota závisí od zvoleného spôsobu dopravy: V prípade doručovacej spoločnosti DPD zvyčajne platí nasledujúci pracovný deň od vygenerovania sledovacieho čisla.
Aké sú dostupné metódy doručenia?
Spôsob dopravy | Predpokladaný čas dodania | Celkové náklady na dopravu | ||
Hodnota objednávky | Platba vopred | Dobierka | ||
![]() DPD - Kuriér |
Predpokladané doručenie do 2-3 pracovných dní | Pod 35,00 € | 3,50€ | 3,90€ |
Nad 35,00 € | 0€ | 3,90€ | ||
![]() DPD- Odberné miesto |
Pod 35,00 € |
2,90€ |
3,90€ |
|
Nad 35,00 € |
0 € |
3,90€ |
||
![]() Packeta - Odberné miesto |
Pod 35,00 € |
2,90€ |
3,90€ |
|
Nad 35,00 € |
0 € |
3,90€ |
Kde môžem sledovať moje zásielky podľa sledovacieho čísla?
Po vygenerovaní sledovacieho čísla a po zaradení do systému doručovacej spoločnosti je možné
Vašu zásielku sledovať z záväznosti od zvoleného spôsobu doručenia.
DPD:
Zásielkovňa:
A čo v prípade ak neprešla platba cez Paypal alebo kartou?
Ak platba nie je úspešná prostredníctvom karty alebo služby Paypal, môžete zaplatiť prostredníctvom tradičného bankového prevodu na účet:
Pre Slovenských zákazníkov:
Bankový účet: SK7109000000005046635573
V názve platby uveďte údaje potrebné na dokončenie objednávky: číslo objednávky a meno osoby, ktorá objednávku zadala.
Koľko mám času na zaplatenie za objednávku?
Na Vašu platbu čakáme:
24h - ak platíte online platbou (t.j. rýchlym bankovým prevodom, platobnou kartou, payu, paypal,)
V prípade realizácie platby prostredníctvom platobnej brány PayU e-mailom obdržíte odkaz vďaka ktorému môžete platbu zopakovať.
Odkaz je však platný len 24h.
do 3 kalendárnych dní - ak platíte bankovým prevodom
V prípade chýbajúcej platby po lehote zaúčtovania platby
24h (rýchlym bankovým prevodom, platobnou kartou, payu, paypal,)
do 3 kalendárnych dní - (klasickým bankovým prevodom) bude Vaša objednávka automaticky zrušená.
Ako zmením svoj spôsob platby?
Ak si prajete zmenu platby poprosím Vás o vytvorenie novej objednávky
Faktúra DPH
Prosíme o kontakt so zákazníckym servisom: KONTAKT
Ako mi bude doručený daňový doklad/faktúra?
Zaheslovaná elektronická faktúra/daňový doklad Vám bude zaslaná v prílohe na e-mailovú adresu uvedenú pri vytvorení Vašej objednávky.
Ako mam odheslovať elektronickú faktúru/daňový doklad?
Heslo do zašifrovanej elektronickej faktúry/daňového dokladu (prílohy) je posledných 5 číslic telefónneho čísla uvedeného pri vytváraní Vašej objednávky.
Ako podať reklamáciu?
V prípade reklamácie tovaru (neplatí pri reklamácii hodiniek) vyplňte online reklamačný formulár ktorý nájdete na našej stránke: Reklamácia | eobuv.sk
Reklamácia hodiniek - postupujte podľa inštrukcie ktorú nájdete na našej stránke: Reklamácia | eobuv.sk
Aký je čas záruky?
Všetky naše produkty majú 2-ročnú záruku.
Môžem si objednať produkt, ktorý nie je k dispozícii na webových stránkach ?
Objednávky je možné odoslať iba na modely dostupné na webových stránkach eobuv.sk
Akým spôsobom vybrať rozmer daného modelu?
Pod zobrazeným modelom sa nachádza tabuľka dĺžky vnútorných vložiek,na základe ktorej je možný výber správnej veľkosti modelu.
Pokiaľ nie je pri produkte tabuľka zobrazená ,je možné využiť univerzálnu tabuľku ktorú nájdete na: www.eobuv.sk/ako-vybrat-rozmer-topanok
Dostal/a som poškodené topánky čo teraz?
V prvom rade sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a uisťujeme Vás, že táto situácia nie je štandardná. Ak ste dostali tovar, ktorý má výrobné chyby, bolo poškodené pri transporte, nesúhlasí rozmer, model, farba, alebo nesúhlasí s Vašou objednávkou odošlite nepoužitý tovar späť v čo najkratšom možnom čase avšak najneskôr do 100dní.Vo formulári vrátenia Vás poprosím označiť bod č 7. /Poškodené . V prípade že si tovar chcete ponechať poprosíme Vás o kontakt: KONTAKT
Ako môžem vymeniť tovar?
Systém výmeny je realizovaný vo forme vrátenia produktu, vrátenia platby a následným vytvorením novej objednávky. Viac informácii nájdete na stránke: www.eobuv.sk/vratenie-a-vymena
Tovar na vrátenie je možné odoslať v 100dňovej lehote od doručenia objednávky. V prípade potreby vrátenia tovaru je potrebné vyplniť formulár vrátenia/výmeny dodaný pri zásielke a odoslať spolu s tovarom späť .Viac informácií ohľadom postupu nájdete na stránke: www.eobuv.sk/vratenie-a-vymena
Pozor!!! Nepreberáme zásielky odoslané na dobierku a službou balík na poštu
Aké dokumenty je potrebné priložiť k vráteniu zásielky?
Pokiaľ odosielate zásielku na vrátenie je potrebné balík odoslať spolu s vyplneným formulárom vrátenia.
Ako získať zľavu?
Zaregistrujte k odberu donewslettera . Obdržíte uvítací 10 € bonus a budete informovaní o nadchádzajúcich akciách.
Kde môžem zadať zľavový kód ?
Viac informácii nájdete: www.eobuv.sk/ako-nakupovat
Čo ak zľavový kód nefunguje?
Ak produkt spĺňa kritériá potrebné na získanie zľavy a stále nefunguje, kontaktujte nás: KONTAKT
Zľava za newsletter je pre nákup výrobkov z novej, vopred nezľavnenej kolekcie za viac ako 70 €
Ako vytvoriť účet?
V pravom hornom rohu na záložku "Nový účet". Vyplňte požadované políčka a kliknite na zelený nápis "Nový účet". Na Vami oznámenú e-mailovú adresu bude zaslané potvrdenie o registrácii.
Ako sa prihlásiť na účet?
Ak ste už vytvorili účet na eobuv.sk a kliknite na "Prihlásiť sa". Napíšte vašu e-mailovú adresu a predtým vybrané heslo.
Zabudol som heslo
Ak si nepamätáte heslo k svojmu účtu, kliknite na "Prihlásiť sa" a potom kliknite na zelený nápis "nepamätáte si heslo?". Napíšte Vašu e-mailovú adresu a čakajte na zaslanie správy s novým heslom.
Nástenka účtu
Vďaka tejto záložke môžete zmeniť heslo k Vášmu účtu.
Informácie o účte
V týchto informáciách môžete editovať osobné údaje, adresné knižku a prezrieť si poslednej objednávky.
Adresné údaje
Tu je možné zmeniť fakturačnú a doručovaciu adresu.
Moje objednávky
V tejto záložke je história Vašich objednávok na stránkach eobuv.sk.
Komentáre k produktom
V tejto záložke budú uverejnené Vami pridané komentáre k tovarom.
V tejto záložke sa môžete možno môžete prihlásiť k newsletteru a mailom získať informácie o plánovaných zľavových akciách.
Moje vrátenie
Tu je možné sledovať históriu vrátených objednávok.
Preveďte vrátenie
Prostredníctvom tejto záložky môžete začať proces vrátenia tovaru.